Onze laatste kicks (on route 66) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Irmalisa - WaarBenJij.nu Onze laatste kicks (on route 66) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Irmalisa - WaarBenJij.nu

Onze laatste kicks (on route 66)

Blijf op de hoogte en volg Irmalisa

25 Juli 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

En dan breekt echt onze laatste vakantiedag aan, vandaag rijden we terug naar Las Vegas, waar we morgenvroeg het vliegtuig naar huis nemen. Onze gratis 2de dag Universal Studios is voor Marcel en Sam te verleidelijk om te laten gaan, ze hebben gisteren al het plan opgepakt om er nog even langs te gaan om die geweldige Transformer ride nog een keer te doen. De rit naar Las Vegas is 425km dus daar rijden we in een middagje naar toe. Alles ingepakt checken we uit, nu nog onze kampeerspullen kwijt zien te raken, Marcel komt op het idee om bij het Salvation Army (Leger des Heil) langs te gaan en die blijkt vlakbij te zitten op Hollywood Boulevard. Ik bel aan en leg uit wat we komen doen, de dame reageert heel enthousiast en komt de deur open doen, ze is blij met alles wat we over hebben, ze hebben nl. net een kampeertripje georganiseerd voor de jeugd en kunnen dus vanalles gebruiken. Met een goed gevoel gaan we op weg naar de Transformers! We gaan met het idee om er snel in en uit te rennen, maar wie zien we daar staan bij de ingang.... de familie Schoute! Wat een toeval weer, ook zij zijn inmiddels terug in LA om vrijdag terug te vliegen, maar het is wel een mirakel dat we in het grote Amerika steeds op the same time, same place zijn! We nemen ze mee naar de Transformers, waar we met zijn achten gillend van "genieten", daarna doen we toch nog even samen Jurassic Parc (weer nat!) en the Mummy en nemen we voor de 4de keer echt afscheid. We gaan ons laatste stukje Amerika rijden en maken daarmee de 7500 km vol! Onderweg nemen we van Victorville naar Barstow nog een stukje route 66, vooral vervallen glorie langs dit stuk en weinig "kicks", maar die heben we vanmorgen al gehad, onderweg loopt de temperatuur weer op en bereikt de 112 (bijna 45C) ons record deze vakantie! Rond 5 uur rijden we Las Vegas binnen, vanmorgen hebben we al het Hard Rock hotel geboekt, want daar moesten we natuurlijk ook eens een keertje slapen. Nou dat valt niet tegen, wat een luxe! Superkamer met uitzicht op superdeluxe pool (inclusief zandstrandjes en zelfs de mogelijkheid om in je zwembroek in het water aan een Black Jack tafel te gokken) en superzachte bedden, helemaal perfect om zo onze vakantie mee af te sluiten! Marcel brengt de auto alvast naar het vliegveld en wij gaan ondertussen even zwemmen, helaas hebben we maar een kwartiertje voordat het zwembad dicht gaat, maar daar maken we toch even optimaal gebruik van. Als Marcel terug komt gaan we beneden in het mexicaans restaurant wat eten om daarna snel onze luxe bedden op te zoeken, want we moeten al om half 4 op om naar het vliegveld te gaan.

Dit was ons laatste verslagje, de 4 weken zijn omgevlogen, het was geweldig, met een heleboel kicks en weinig downs.
Gelukkig hebben we de foto's nog!