Van de Da Vinci code naar Skyfall - Reisverslag uit Fort William, Verenigd Koninkrijk van Irmalisa - WaarBenJij.nu Van de Da Vinci code naar Skyfall - Reisverslag uit Fort William, Verenigd Koninkrijk van Irmalisa - WaarBenJij.nu

Van de Da Vinci code naar Skyfall

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Irmalisa

08 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Fort William

Want 's nachts begint het weer te regenen en worden we ook wakker terwijl de regen gestaag uit de hemel valt. Het vooruitzicht om straks onze tent in die regen te moeten verplaatsen lokt niet echt. Maar zoals dat vaker gebeurt in Schotland schijnt een uurtje later de zon en lukt het ons een plekje te bemachtigen op het veld waarbij we onze stekker verderop in de kastjes bij het "straatje" mogen pluggen.

Met al dat verhuizen is de halve dag alweer voorbij, maar voor de middag hebben we een mooi doel: de Highlands in om de shot uit Skyfall waarbij Bond en M over de misty Highlands uitkijken op weg naar Landgoed Skyfall op de foto te krijgen. Een mooi tochtje waarbij we steeds dieper op kleine 1 baansweggetjes de Highlands in rijden en dan staan we volgens de gps-coordinaten precies on the spot. Nog even de foto erbij voor de juiste posities en dan gaat Marcel naast de auto a la Bond peinzend uitkijken over de Glens, zijn rode fleecevest valt wel een beet uit de toon, maar onze oranje Kia staat er mooi op!
Terug naar de tent miezert het inmiddels weer, we duiken onderweg nog even een pub in voor warme chocomel met een teugje lekkere Whisky en daarna boodschappen doen voor het avondmaaltje. Tijd om de BBQ weer eens aan te steken. Vooral hier dient dat 2 doelen, lekkere sateetjes en de hele avond houden we de voeten warm! Zo kunnen we met gemak een potje hartenjagen uitspelen.